Blogia
voyageasousse

Overená stránka Noblemen: 1896 hack online cheat engine

https://firstgamehack.com/game-1178777377.html?utm_source=voyageasousse.blogia&utm_medium=sk

 

 

 

  • Zariadenie: ipad
  • 970,2 megabajtov
  • Informácie: Alternatívne reality vojny
  • Žáner: Akcia
  • Priemerné hodnotenie: 4,8 z 5
  • Angličtina
  • recenzia: Je to fantastická hra. Neustále to hrám a nemôžem čakať na viac. Avšak, niektoré problémy sú v hre, rovnako ako každá hra. Veľmi sa mi nepáči, že musíte odísť z toho, aby ste sa dostali do boja s nepriateľmi. Radšej by som radšej utiekol sám, pretože keď musím ustúpiť len preto, aby som sa dostal z toho melee, naozaj to zničí tok bitky. Tiež si želám, aby ste si svoju postavu vyrovnali o niečo rýchlejšie. Pokračovanie v povstaní v šarvátskych hodnostiach a úrovniach v kampani môže spôsobiť, že hráč bude silne podhodnotený, takže nebude mať šancu na vyšších pozíciách, ale bude sa chovať cez čokoľvek pod ním. Veľa prekážok, ktoré vyzerajú ako obal, v skutočnosti nie je a to spôsobilo moju smrť viac ako niekoľkokrát. Kvapky framerate sú všade, ale som si istý, že to bude lepšie skôr alebo neskôr. Iné ako všetky tieto, milujem hru. Je to najzábavnejšia mobilná hra, ktorú som hral veľmi dlho. Podporujte ju a budem ju aj naďalej hrať. Vďaka za počúvanie, chlapci

 

Foursaken Media (FoursakenMedia. Twitter. V polovici šestnásteho storočia Anglicko, kráľovná Elizabeth I pravidlá bez dediča. To ponecháva priestor pre niektoré manévrovanie. Právomoci, vrátane vás, veria, že rodina s veľkou prítomnosťou, bohatstvom a šľachtou sa môže nachádzať na správnom mieste v správny čas. V šľachtici ste členmi britskej aristokracie. Šľachtici: 1896 1.03.15.5 APK mirror súbory na stiahnutie - APKdot.

0 comentarios